Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ushuaia

  • Diana

    Hallo allemaal,

    Ik ga in februari naar Argentinie en vraag me af wat er (naast het beaglekanaal en tierra del fuegos) nog meer te doen is in Ushuaia en omgeving? Alle tips zijn welkom, alvast bedankt!

    Groeten,

    Diana

  • beheerder patagonie pagina

    Kijk op de site onder het kopje vuurland, daar vind je een aantal dingen. Je kunt er wandeltochten door de bergen maken, boottochten over het Beagle kanaal (evenuteel overvaren naar Puerto Willams, al is dat niet makkelijk te organiseren), paardrijden en zijn een paar leuke musea (de oude gevangenis bijvoorbeeld). Een aantal dagen kun je er zeker doorbrengen. in de Lonely Planet (onder resigidsen) staan een paar wandeltochten. Veel plezier!

  • Dehlia

    Dus echt de moeite waard of zou je het eventueel kunnen skippen?

  • arjen

    ik zou de zuidlijkeste stad ter wereld niet snel overslaan, als je toch in de buurt bent…

  • esther

    zelf gaan we ook naar ushuaia en willen naast tierra del fuego en beagle kanaal ook nog pinguins spotten bij yecapasela. Schijnt erg mooi te zijn. Je kunt het boeken bij pira tour aan de haven. meer weet ik niet, dus moet het zelf ook nog tot in detail uitzoeken. tijdens het googlen kreeg ik wel het idee dat het duur is, maar schijnt mooier te zijn dan op andere plaatsen. Mocht je iets meer ontdekken dan ik, hoor ik het ook graag. groetjes Esther

  • Diana

    Bedankt voor de tips! De pinguins gaan we zeker even uitzoeken.

    Groet

    Diana