Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat mag...

  • Rashalda

    …. ik beslist niet missen in dit gebied tijdens mijn backpackerstocht???

  • Mark

    - Glacier Perito Moreno (de snelst bewegende gletsjer ter wereld)

    - Bosque Petrificado in de Provincie Santa Cruz (en niet die bij Sarmiento in Chubut)

    resten van een versteend acaciabos in een schitterend landschap

    - Penisula Valdez (walvissen, orca's, zeeolifanten)

    - Punta tombo {pinguins)

  • Rashalda

    Hallo Mark,

    Dank je wel voor je antwoord. Ik werd een beetje overspoeld door alle informatie van het internet en de Lonely Planet. Aangezien ik maar 2,5 maand tijd heb om heel Argentinië te doorkruisen.

    Maar hier kan ik iets mee…. heb gelijk gekeken wanneer de orca's en de walvissen in de buurt zijn… :)

  • Arjen

    Ushuaia is ook absoluut de moeite waar, de zuidelijkste stad ter wereld! Een tochtje over het Beagle kanaal ('ontdekt' door Darwin) hoort daar natuurlijk bij.

  • Gerard

    …En als je dan toch in Usuahia bent, kun je het beagle kanaal ook OVERSTEKEN naar puerto williams (en dan ben je echt in de zuidelijkste plaats ter wereld geweest).

    Andere tips: carretera Austral als je de tijd hebt, en uiteraard kamperen in Torres del Paine en Los Glariciaros

    meer inspiratie:

    www.coolywooly.nl/index_route.html Op deze website vind je ook foto's en reisverhalen (gepubliceerd in Op Staande Voet Op Stap)

    Veel reisplezier

    Gerard

  • Silvia

    Hallo,

    Wij vertrekken binnenkort naar Patagonie en willen graag weten wanneer de walvissen en orca 's langs de kust komen en bij wie kunnen we dan het beste een trip boeken?

    Bedankt voor de reacties.

    Silvia