Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Argentijns geld waar verkrijgbaar?

  • Jessica

    Hallo

    Waar kan ik in Nederland aan Argentijnse pesos komen?

    Ik heb op de site van het GWK gekeken, maar daar staan ze niet bij, wel braziliaans. Ook Chileens geld heb ik wat van nodig.

    Enig idee waar in NL ik dat zou kunnen krijgen?

  • beheerder

    Volgens mij kan dat wel bij je eigen bank. De rabobank geeft in ieder geval aan dat je bij hen vreemde valuta kan bestellen en volgens mij moet het ook bij het GWK kunnen.

    groeten,

    Arjen

  • Jan Lettinga

    Beste Jessica,

    Je kunt het kopen van Argentijnse pesos in NL op je buik schrijven, dit lukt je niet. Wél kun je hier (ik woon in Argentinië) bij elke bank flappentappen, te beginnen op het internationale vliegveld van Buenos Aires. Er zijn wel forums (bijv. http://www.wereldwijzer.nl/argentinie) waar je mensen aantreft die net terugkomen van een reis naar Argentinie en die nog pesos overhebben en die willen inwisselen.

    Succes,

    JanJessica schreef:

    >

    > Hallo

    > Waar kan ik in Nederland aan Argentijnse pesos komen?

    > Ik heb op de site van het GWK gekeken, maar daar staan ze

    > niet bij, wel braziliaans. Ook Chileens geld heb ik wat van

    > nodig.

    > Enig idee waar in NL ik dat zou kunnen krijgen?

  • Tommy

    Hey jessica ik weet niet of je nog steeds op zoek bent,

    maar ik heb wat argentijns geld over van mijn vakantie en ben er achter gekomen dat je ze ook nergens kan omwissellen dus zou het mooi zijn als ik ze met jou kan wissellen

    Groetjes Tommy

  • corrie

    neem maar contact met me op via me email adress ik heb nog ongeveer tot 6000 pesos hoop snel wat te horen van u

  • annemarie

    Beste

    Wilt u nog argentijns geld kopen?

    Ik heb nog heel veel hier in nederland

    Graag hoor ik van u

    Ik woon in amsterdam

    Groet annemarie

  • Jara

    Heeft iemand nog Argentijnse peso's en zou je die willen verkopen?

    Grt,

    Jara